Известие

Collapse
No announcement yet.

може ли да се направи ключ за 166 FL

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • може ли да се направи ключ за 166 FL

    колеги, вчера взех една 166-ца с изгубени ключове - нито един от оргиналните ключове не е наличен

    джамбазите, от които взех колата, са направили един ключ, който май е регистриран в имобилайзера, щото пали - проблемът е, че е много кофти нарязан - трудно влиза, заяжда, въобще мн кофти ...

    шасито е ZAR93600000094738
    година на производство - септ 2004

    нямам представа какъв е имобилайзера, но четох във форума, че за 166-те след фейслифта не могат да се правят ключове - така ли е наистина?

    възможно ли е само по ключалката да се нареже нормално едно перо?

    а заводските системи за централното и за отв на багажника дали могат да се преправят някак си, та да се управляват от правен ключ?

    някой ако се е занимавал наскоро с подобни проблеми, няма да е зле да сподели ...
    AR JTDm 2,4 20V

  • #2
    Колега, може да се направи ключ за фейслифта и ще пали. Дистанционното отключване е трудна работа...
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

    Comment


    • #3
      ... това е добра новина ... остава въпросът за нарязване на перото

      а иначе, нали има разни универсални модули за управление на централно заключване - може би, ако се сложи един такъв на мястото на фабричния приемник /по възможност с упр на втори канал - за отв на багажника/ нещата ще станат
      AR JTDm 2,4 20V

      Comment


      • #4
        Мислил ли си за вариант да смениш ключалките с такива от друга кола? Ще си сложиш чипчето за разпознаване от твоя ключ, ако изобщо имаш такова. Аз лично бих потърсил този вариант.
        sigpic Alfa Romeo 166 TS

        Comment


        • #5
          Той ключалките хубаво ще смени,но му трябва и ЕКУ-то заедно с имобилайзера от същата кола от която ще са ключалките.

          Comment


          • #6
            @ pianev
            да, това може да стане, като краен вариант - ако няма др начин - щото са най-малко четири ключалки - на кормилната колона и багажника са лесни, но на вратите е малко повече разглобяване

            @ Bobiuzunov
            идеята е да се ползва само перото и ключалките, без електрониката, иначе става дълга и широка
            Last edited by ernom; d.m.y г., 21:48.
            AR JTDm 2,4 20V

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ernom Покажи съобщение
              @ pianev
              да, това може да стане, като краен вариант - ако няма др начин - щото са най-малко четири ключалки - на кормилната колона и багажника са лесни, но на вратите е малко повече разглобяване

              @ Bobiuzunov
              идеята е да се ползва само перото и ключалките, без електрониката, иначе става дълга и широка
              Именно! Сменял съм на Kappa - та така и нямаше ядове.
              sigpic Alfa Romeo 166 TS

              Comment


              • #8
                ето кво е положението към днешна дата:

                - значи, ако всички ключове са изгубени, направата на ключ за 166 след фейслифта е мисия невъзможна - единствения вариант в този случай е официалния представител на марката за страната

                - ако има от къде да се копира чипа на ключа за имобилайзера, може да се направи втори ключ без проблем - регистрирането на втория ключ става лесно - не се налага сваляне на имобилайзера

                - нарязването на перото, ако няма от къде да се копира профила, също не е проблем, стига ключаря да има техниката - тая работа става със сваляне на някоя от ключалките, не за друго, а щото на нея е написан кода на профила (mechanical code) - предполагам, че срещу всеки код стоят някакви данни за типа и релефа на перото - тоя код се въвежда в някаква машина и тя сама нарязва ключа /// при алфите обаче има една особеност (това ми го казаха от Мирва-2) - оргиналните ключове били от някаква сплав, която е по-мека от зъбците на ключалката и с времето зъбците се зацапват и за да може току що нарязания ключ по кода на ключалката да превърта нормално, ключалката трябва да се разглоби и почисти - значи, ключовете, които нарязаха в Мирва, нямат нищо общо с предишния ключ - влизат леко, плътно и превъртат без никакво усилие - перфектна работа

                - за фабричната аларма и централното - тук вариантите са три: 1) обучението на нов ключ не е проблем, стига да има нужната електроника и тя да е отворена за програмиране - има такива ключове на цена 280 кинта; 2) ползване на ключове от друга кола - пак няма проблем, но ключовете трябва да дойдат заедно с модула на алармата (приемника на центр заключване), тоя модул да се монтира на мястото на стария и се синхронизира с колата / от оргиналните ключове се ползва само електрониката; 3) монтиране на aftermarket модул за централното (аларма), който да дублира функциите на фабричната система

                в Мирва-2, два ключа с две дистанционни за допълнително вграден модул за централното излязоха общо 340 лв.

                160 лв за: сваляне, разглобяване и почистване на ключалка, нарязване по код на обикновена заготовка, копиране и записване на чипа в имобилайзера
                плюс
                180 лв за: модул за централно с две дистанционни, монтаж на модула, сгъваем ключ, нарязване на кюча и преместване на чипа от стария в новия ключ
                AR JTDm 2,4 20V

                Comment

                Working...
                X